Sunny sunday ☀️

Det är verkligen vår!
Å vårväder. 
Ena dagen snöblandat regn o nästa dag sol o blå himmel.

Vi har tillbringat rätt mycket tid springandes mellan två hus i lite mer än en vecka. Föräldrarna är bortresta o vi är hund o husvakter.
Så vi har sovit där o varit där dagtid varvandes med vårt eget.
Nu har vi "flyttat" hem 👍


Jonas jobbar extra idag men kommer strax. Jag jobbade tre nätter i veckan på ett nytt ställe.
Det var helt okej trots att man var ensam så gott som hela natten.

Har jag berättat att jag bokat resa till mig o Jonas btw?
Det blir Grekland i höst.
Jonas är ju inget big fan av värme så i början av oktober bär det av.
Fortfarande varmt där förstås, men inte vansinnigt hett 👍
Presentkortet från storbarnen täckte en bra bit av resan.
Ändå lyxade vi till med all inclusive, ett lite dyrare hotell och juniorsvit med jacuzzi på balkongen 😜☀️💖
Det kommer bli hur bra som helst 😊










Nähä.
Fixa kaffe tills Jonas kommer kanske.
Å röra om i köttgrytan som puttrar på spisen.
Sen fortsätter vi njuta av solen ☀️☀️☀️
Karin
2016-04-10 @ 22:03:14

Gött med vår och er resa ser inte så dålig ut den heller😍
Tack för idag, varför gör vi det inte oftare?❤️😘

Svar: Ja är det nåt vi är dåliga på så är det att ses ofta ❤️😂
Skärp oss 😉❤️
Esmeralda71

Annica
2016-04-11 @ 19:50:44
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Grekland vart?

Svar: Kreta, Agios Nikolaus. Lugnt o litet ställe 👍☀️
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0