Äntligen fredag...

...och sportlov för barnen!
Jag längtar mest efter alla tider jag INTE behöver passa på 😉
Har några nätter inbokade för jobb, några eftermiddagar där jag säljer biljetter och sen är det fritt fram för att göra ingenting!
Det snöar ju så kanske pulka o grilla korv på något passande ställe?
Badhuset var en tanke men vet inte om det funkar i dagarna 😁
Loka Brunn har sportlovsöppet.
Jodå..till det ynkliga priset av 125 per unge o 295 för vuxen!?!?!
What liksom???
Hutlöst!
Där borde kommunen kunna fixa så inte bara de med tjock plånbok eller en Loka-anställning kan bada.
Herregud...
OM det blir bad lutar det åt Karlskoga. Typ hundra spänn för hela familjen.


Bakade bullar igår.
Hade varken ork eller lust men man får bju till...



Albin fyller snart. Å nån gammal kärring här i huset.
Den där kärringen är förresten inne i nån låg period.
Satans jobbigt.
Har finaste familjen o bästa vännerna men allt känns bara öken o trist och man tar sig inte för ett dyft.
Utöver vardagsroligheter som goa kramar, tokiga bus och fredagsmys så önskar jag så att det händer något riktigt stort o spännande o skitkul snart.
Den som väntar på nåt gott.
Kanske.


Trevlig helg!

💖



K
Annica
2016-02-19 @ 16:08:07
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Å...vilka ögon på katten :) Gött me bullar...jag borde också förbereda kalas men har en massa annat hela tiden...

Ann-Marie
2016-02-20 @ 09:32:52

synd att det ska vara så jävla dyrt på Loka, det är underbart fint där ju...men kga är säkert okej det oxå, har aldrig badat där. Ha en fin vecka, hoppas det kommer mycket snö så ungarna har sysselsättning...skotta snö ;-)

Svar: Ja det är vansinnigt dyrt tyvärr 😁

Beklagar sorgen fina du ❤️
Esmeralda71

Ciss
2016-02-21 @ 18:23:36

Med Jonas Spendrupsrabatt blir det ju iallafall halva priset 😊

Svar: Mm, men hutlöst iaf 😁😁
Esmeralda71

Ciss
2016-02-21 @ 19:38:35

Jo, är man många så blir det ju en del ändå 😊

Svar: Ja det får bli Karlskoga eller stan för oss. Eller Linde kanske...? Har inte varit där på många många år iofs så jag har ingen koll på hur det är där nu. Är ni dit nåt?
Esmeralda71

Ciss
2016-02-22 @ 12:40:56

Nej, vi brukar åka till Filipstad. Senast provade vi Kumla, det tyckte jag var bra men det är ju långt att åka. Har ju min bror där så vi slog två flugor i en smäll 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0