Fredag

Älskar fredagar!
Å när man väl har städat, fixat klart all tvätt, handlat inför helgen, köpt den där pavan, lagt ut en snygg fredagsstatus på fejjan, köpt en blombukett, lagat tacos o planerat allt till punkt o jävla pricka...
...ja då jävlar äre helg!
Missade iofs flera punkter men helg äre!

Albin följde med en tjejkompis hem från skolan o ska sova där.
Tjejerna är hemma och har haft sitt fredagsmys i form av chips. 
Orka dip.
Kanske sen.
Då de sover o jag får lite mer.
Känns lite som min grej 👍😘

 
Jonas var ju till vc förra veckan.
Jag sa direkt att det var nå annat.
Läkaren gav penicillin.
Svullnad i knät. Värk.
Det är nåt annat!
Satan!

Skiten i knät som fanns från början har fixat en inflammation...infektion?...o det är det läkaren behandlat! Inte det ursprungliga!!!

Vad är skiten?

Början?!

Jag ville så att Jonas skulle iväg innan knät började svullna o han är envis och går inte gärna till läkare.
(Vem gör med tanke på flera fjantar de haft här? Jag har träffat en jättebra läkare gällande mina åderbråck men måååånga urdåliga läkare genom åren! Kan ju nämna att "läkaren" som tog bilder på ett finger bad att sonen skulle va avklädd på överkroppen o de bilderna finns inte i journalerna!)
Men vi önskar Jonas fri från skiten i knät!!!!
Helst nyss 💖






Förresten fyller fina lillasyster år snart!
Jag älskar henne!
Älskar båda mina systrar!

De är fina båda två! 

❤️

Nu äre syrra A!
Fina, ärliga, självsäkra A!
Som satte oss storasystrar på plats från scratch. 
Pojkflickan som var tuff som fan!
Som ratade dockorna för småbilar!
Hon som bröt arm med världens finaste farfar och som alltid, jävla alltid, skulle va först hem från lekparken.
Jädra unge!
Så jobbig du var!
Skulle höras mest och synas mest. 

Som vi älskar dig!
Som vi respekterar dina starka viljor och ditt tålamod!
DIn styrka, ditt engagemang, ditt goda hjärta!
Att du är den du är idag!
Rätt kvinna på rätt plats!!!!


Jag är så stolt över dig!!!



💖💖💖



Måtte de små somna snart för mina trötta ögon vill jag stänga NU!

Trevlig helg!

😘
Syster à
2016-02-05 @ 23:55:13

Tack snälla, jag älskar dig också😘💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0