Lördag o det är sent.

Vi har lagt oss. 
Inte ens elva, en lördag!!

Albin har sin nyfunna kompis hos sig sen efter skolan igår.
De har åkt skridskor, spelat tv-spel, hängt ute o slappat inne.
Stina kom hem i eftermiddags efter en natt med bästa kompisen hos hennes farmor ❤️
Elsa o Sofia har haft kompisar här idag oxå.
Jag tog med delar av unghögen till Polstjärnans kulle för pulkaåkning.
Eller det var egentligen Julias förslag.
Så hon o världens finaste Charlie kom
oxå dit 😘








Charlie är så fin!
Alla mina ungar är fina, absolut!
Men Charlie!
Är det för att det är så att ett älskat barn i sin tur får ett helt perfekt barn?
Herrejävlar så många alldeles perfekta små fina jag kommer få sen 💖💖

Förresten har jag fixar Snapchat.
Fattar noll.




Hälsningar, normala Svante o hans normala matte. Typ.
Lisbeth
2016-01-25 @ 00:26:55
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Snapchat är ju inget kul, när man väl har tagit foton vill man ju att de ska finnas kvar ju. Iaf jag som har händer som darrar som asplöv en dag med styv kuling och nästan aldrig lyckas ta bra kort längre.
Tjurar över slasket vi har - all vår snö försvinner med rekordfart - vi som fick 27,5 cm på bara ett par timmar. Och dessutom blåste det inte på fem dagar så trädgrenarna fick vara så där vita och fina. Nu är det dimmigt och grått och vått och usch!!!
Och inte vet jag varför jag surar här - blir jag ju bara glad när jag ser dina ljuvliga bilder!?
Självklart har du de allra finaste barnbarnen - ett tag till för mina har inte börjat anlända ännu.. ;)
Kramen ♥

Svar: ❤️
Sorry för sent svar 😁
Tack för omtanke o fina ord! Jag uppskattar fina nätvänner, just so You know 😘😍❤️
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0