Världen

Hatar senaste uppdateringen från blogg.se
Jävla skit. Byta till annan kanske? Eller lägga ner bloggen helt.
Blogg.se suger nu. Man kan fan inte skriva ett bra inlägg utan att allt bara strular hela förbannade jävla tiden.

Men det är ett i-landsproblem!
Världen är ett helvete för många. Kaos. Krig. Terror! Denna jävla vansinniga terrorismen som bara ökar o kommer närmre o närmre.
Man mår fan illa.
Frankrike. Oskyldiga barnfamiljer...en lastbil... Jag tvivlar på mänskligheten.
Turkiet. No words. Men hur kan man ens tänka tanken på att resa dit nu???

Jag hoppas på fred. Som att vinna drömvinsten på lotto. Osannolikt.


Jag vill inte att mina barn o barnbarn ska växa upp i en ond värld.
Det skrämmer.


Lite pics...för att lätta upp.
Stina, vår fina Trollunge, har fyllt sju år! Sju!
Det är stort! Kommer själv ihåg då jag fyllde sju. Fick studslera av farmor o farfar...o chokladask. Ett armbandsur av mormor o morfar 💖 Det hade ett grönt läderband. Jag har en dagbok kvar från den tiden. Måste leta fram den nån gång 😍
Stina är ju född i all hast, i ambulansen längs vägen i de mörka, vackra Bergslagsskogarna. Krångel dagen innan då vi blev hemskickade från BB av en grinig avdelningsföreståndare. När det blev allvar insåg vi att vi inte skulle hinna in och den jävla värken som jag fick hemma på uppfarten önskar jag ingen 😱 Jag kände hur jag öppnade mig och jag lovar...det är inte skönt... Vi ringde 112 o de mötte upp längs vägen. Blåljus och sirener. Väääldigt snabbt. Å plötsligt ville hon ut. Trollungen! Hon som alltid varit steget före. Hon som alltid har bråttom. Hon som tog sig framåt, ålandes, vid några månaders ålder o gick, dock väldigt väldigt hjulbent haha, vid 8,5 månad. Fina fina Stina!!!!


Albin har fått ny cykel! Han är toknöjd minsann 😘👍

Å kissebebisarna växer o är sååå förbaskat söööta 😍🌸☀️

E

Annica
2016-07-16 @ 23:46:16
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Livet liksom...fullt upp. Grattis till trollungen!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-07-25 @ 15:04:28
URL: http://www.saramadeleine.se

Vilken sötnos :D

Lisbeth
2016-07-31 @ 20:02:44
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Byt till blogspot, det funkar hur bra som helst. Iaf för mig som är urkass på det där med hemsidor.

Alltså den där Stina, hon är ju söt som söcker! Det måste ju vara mamma hon brås på.. ;)

Kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0