Nu går det undan!

Snart juni.
Snart sommarlov.
Snart ettårsdag för finaste Charlie.

Å bloggen, tja den läggs åt sidan mer o mer.
Men några inlägg då o då blir det förstås 😊


Snygg-Sigge har varit i slagsmål, fått stryk och med sårar självförtroende hållt sig hemifrån några dagar.
Men nu är min älskling hemma igen o mår bättre 💖


Å tjockisen längst fram här ska snart få ursöta bebisar!


Spabadet är framme igen!
❤️❤️❤️
☀️☀️☀️


Idag regnar det men snart kommer sol o värme!
Jag har gjort två nätter i Grythyttan o klev av i morse.
Jobbade med W bägge nätterna och vi klickar skitbra tillsammans!
Vi är lika i vårt arbetssätt och tänk.
Inte många jag klickat så bra med i jobbet kan jag säga.
Helt otroligt 👍😊



Nu; lunch innan barnen ska hämtas hem...

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

söta missar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0