Ny vecka

Å nu kommer den!
Värmen!
☀️☀️☀️

Klev av från ett pass i Grythyttan i morse och väl hemma körde jag tre barn till skolan. 
Elsa är hemma med halsont o feber.
Emma o Elin är oxå hemma förstås.
Jag handlade lite till dagens middag och  fyndade köttfärs till frysen.
Hemma gjorde jag en fet och tråkig beställning från Apoteket men jag hoppas de alla de pengarna till medicamenter ska hjälpa till på rätt sätt. 

La mig på soffan o blundade lite. 
Nyss kom Charlie ❤️
Han ska va hos oss några timmar nu, lilla solstrålen ☀️💖
Snart fyller han ett år!
Stora, lilla hjärtevän!



I lördags var jag hos en fin vän, dit även tre andra, minst lika fina vänner, anslöt.
T bjöd på jättegod mat, vi drack gott, pratade om alla mellan himmel o jord 🙈 och skrattade så tårarna rann!
Ja jäklar vilken ynnest att ha dessa underbaringar i mitt liv!
Vi dansade loss som värsta tonåringarna o stegmätaren på telefonen visade över åttatusen steg på bara de timmar vi stannade efter midnatt !!! 😳😂
Allt finns förstås förevigat på bilder o klipp, hahaha 😂😂😂


Annars då?
Jo...livet rullar på.
Upp o ner.
Med o motgång.
Men nu kommer iaf solen o värmen, alla blir lite gladare, en lång sommar med förhoppningsvis sommarväder väntar o för mig jobb hela sommaren.
Sökte för en gång skull inte heltid.
Måste lyssna på kroppen o den säger bestämt Nej!
Vi har levt extremt knapert hela året nu o jag ska jobba det som krävs för att det ska gå runt.
Jag mådde skit en lång period tidigare o det sitter fortfarande i.
Ligger o lurar.
Men just nu känns det okej så jag tänker inte ta på mig för mycket igen. 
Jag ska lära mig säga ifrån! 💪👊

Å Jonas o jag har ju något att se fram emot efter sommaren oxå 💖☀️
Det ska bli underbart!






Lisbeth
2016-05-06 @ 00:12:23
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Den där lille björnen är allt bra klok, han. Lyssna på honom! 😊❤

Svar: Ja, han är en klok björn 😘👍
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0