Färjestad 💚

Efter tre tuffa matcher...vi är vidare 👍💚🙏


Anthon tog med mig o Albin till Karlstad så vi såg den tredje o sista matchen mot Djurgårn på plats.
Vilket drag, vilken match!!!
Jag är så glad att vi var där 🙏

Idag har jag varit till underbara lilla Sigrid och lika underbara storebror Charlie ❤❤

Å jag har mejlat om ett ev sommarjobb. Inte fått svar dock men hoppas att de iaf svarar mig.
Annars blir det väl detsamma som tidigare år.
Hade varit kul att testa något annat.
Tips på nattjobb please!


Lisbeth
2017-03-17 @ 20:49:00
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Då möts vi väl i finalen i år dådå? :D
Vilken lite sötnöt hon är den lilla! ♥
Kramen

Svar: Visst är hon söt 💖 Ja tänk va kul det vore med en final mellan våra lag 😊
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0