Grekland

Eller närmare bestämt Kreta. Agios Nikolaos och Blue Marine Resort and Spa.
Man kan ju säga som så att vi trivs. Både Jonas o jag!
😘😂👍
Ingen resfeber innan men det kändes konstigt att lämna barnen så länge! Vi är ju aldrig ifrån varandra 😳
Anna o Gabbe körde oss till Örebro natt mellan onsdag torsdag. Sen tog vi flygbussen till Arlanda. Ett par tre, fyra timmars resa typ o min trasiga svanskota skrek ilsket sen kan jag lova 😫
Det var lääänge sen jag var utomlands och ja, man kunde nog säga att Arlanda inte riktigt var sig likt 😜😂
Iaf.
Ombord kom vi o fram likaså.
Kreta. Herrejävlar! Tänk att det skulle ta hela 27 år innan vi sågs igen 😬☀️☀️😜❤️

Nåja.Lämnar med lite bilder.
Återkommer med semesterinfo 😘😘😘
Dags att sova. Vi lägger oss knappast sist på hotellet, om man säger så 😂😘👋👋👋

AnnicaAnnica
2016-10-10 @ 05:05:52

Härligt, njut! Jag älskar Kreta!

Lisbeth
2016-10-17 @ 01:36:41
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Vilka härliga bilder ni lade ut på insta - många glada fniss och ännu fler avundsjuka suckar.
Det ser helt osannolikt vacker ut!
Kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0