Ett år äldre...

....fast tja, vad är en siffra på pappret egentligen?
Haha ;)
 
Är ju tant sen länge i vilket fall ;)
 
 
I går, på min födelsedag, ärades jag av att ha alla mina fina nio ungar hemma. Å två svärsöner och de två finaste barnbarnen ever!
Charlie o lilla Sigrid!
Potatisgratäng o cornflakespanerad kycklingfile.
Å sallad med feta o pinjenötter <3
 
Både Stina o Albin hade kompisar här under natten....
 
Idag tog Emma o jag en promenad och så har vi ätit pizza från Grythyttans pizzeria. Den bästa pizzan!!!
Parma.
Så jäkla god!
 
Albin fick följa med Anthon till Karlstad o se FBK spöa Djurgårn...gött det, men svettigt ett tag ;)
 
 
Nu...Melloskit-mys med några ungar ;)
Annica
2017-03-12 @ 11:44:08
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Grattis! Låter som en bra födelsedag :)

Svar: Tack ❤
Esmeralda71

Lisbeth
2017-03-13 @ 12:09:20
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Det lät som en perfekt helg! Den är en fin dag du fyller på, min mamma fyllde 80 samma dag :)
Färjestad ja.. Vi får väl hoppas att de mosar Djurgården idag också. :)
Kramen ♥

Svar: Det sket sig med hockeyn...men vi tar't i morrn 😜👍💚
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0