Grilla o sol


Igår hade vi lite gäster här på grillat.
Eller ja, det var ju faktiskt Julias Jimmy som stod för vår del av det grillade...han visade sig vara en mästare vid grillen =)
Han hade marinerat entrecote (stavning?) o nåt mer o grillade även färsk ananas o haloumi..o så hade vi sallad o potatissallad o tsatziki.
Mätt som en stinn julgris blev man iaf. Gott satan!
Sen dracks det väl en del...mer för vissa mindre för andra...o Albin höll sig vid Jimmy hela kvällen o Sofia o Elsa somnade halv tolv (!).
Då däckade jag oxå o de sista gästerna hade precis gått hem.

Idag:
Morsdag
Fixat två tårtor...varav den ena högg vi in på direkt, hade nog varit godare om den fått stå en stund, men va fan liksom ;)
Varit till Nicklas med syrra A...och Jonas har tagit med Elsa o Albin på folkrace eller nåt sånt där fånigt ;)
Sofia sover middag o jag ska sätta mig i solen en stund för senare i em ska vi ner o fira min mamma.
Har röjt undan en del från gårdagskvällen...borde tvätta men skiter fan i det idag.
Måste sy Julias sjal som hon ska ha på balen iaf....får bli i kväll. Å skiter det sig har vi morgondagens fm på oss ;)
I morgon börjar den stora veckan....bal o student o allt som hör det roliga till =) =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0