Min mun...

...har svårt att vara tyst, säger Albin.
Å så tycker han inte att han behöver tvätta händerna när han varit o kissat eftersom han höll inte i "den" ändå så det behövs inte.
Här skulle man haft en passande bild, men det verkar ganska osunt så ni får blunda o föreställa er en snart fyraårig charmör istället ;)

Nu är det snart natta. Gött det då.
Charmören sover bredvid mig inatt, han o jag har haft en mysstund bara vi två. Det är inte ofta vi får chansen eftersom de andra små gärna somnar efter honom.
Jonas jobbar natt och i morgon ska Jimmy o Julia bli med Anna till Usö för MR. Sedan sover hon hos en kompis o så tar jag o Stina bussen in på tisdag o möter upp på sjukhuset för MR-svar, fler synundersökningar och för att få fler tider inbokade.
Även om vi trivs i Hällefors o jag aldrig vill flytta härifrån, så önskar man ju ibland att man bodde bättre till. Iaf som nu när det kommer bli täta besök i Örebro. Å två timmar enkel resa på buss för just sådanna grejer är...pisstråkigt.
Hoppas nu att MR går bra och att vi får positiva besked.

Nu ska jag bloggtävla litti ;)

Tant Ulrika
2010-01-31 @ 23:29:03
URL: http://uj76.blogspot.com

Tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu ikv dratt i gång en ny kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_31.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin bok & leksaksbutik =)

Beatrice
2010-02-01 @ 08:31:24
URL: http://www.lyckosam.zoomin.se

Varför ska hon göra MR?

Anonym
2010-02-01 @ 12:35:15

Kolla om din buss går, nio bussar är visst tagna ur trafik på grund av att diselavgaser går in i bussarna. Stora problem är utlovade mellan Hällefors o Nora.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0