Förresten så...

...läste jag lite på gravid.se...är i v 18 nu, ungefär dårå...men under v 16 står det "midjan börjar förvinna nu..."
Där ser man. I v 16 alltså...!?
På mig försvann midjan i timme 16. Om den ens fanns från början.
Mina fotleder har oxå försvunnit kan jag meddela. Jag har tusen liter vatten i benen o åderbråck och ryggvärk.
Jag är inte ens halvvägs o det här går ju lysande. Verkligen.


Men!
Jag går gärna genom det! Det är så jäkla värt varenda pina!
Anna P
2010-07-31 @ 22:41:47
URL: http://annavirrpannan.blogg.se/

Trots att det är första bebisen som ligger i min mage känner jag likdant. Det är jävlar värt varenda pina. Jag trodde inte jag skulle överleva de första veckorna och nu är det bara 10v kvar innan bebis är här (förhoppningsvis bara 10 iaf) :-)

Beatrice
2010-08-01 @ 00:09:51

Ja,visst är det värt det :-)

Och jag längtar också till jag får gå igenom det igen :-)

anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen
2010-08-01 @ 11:20:22
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Hej, ja det får du gärna göra, länka till Lovas spargris alltså.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0