2012 snart dårå


Vi har varit hos Robban o Maria o deras små.
Det var underbart god mat o några timmars lek o prat.
Stina o Emma gick på övertid o tillslut pallade inte Stina med längre så då tog jag med de fem fina o gick genom skogen hem. Becksvart. Tur det inte är långt, haha.

Jonas är kvar där uppe :)

Jag hann inte ens få av mig o Emma ytterkläderna innan Stina hade gått upp o lagt sig o somnat i sin säng. Å Elsa o Sofia gick direkt från badrummet in i sängarna o somnade på mindre än en minut. Jag gav Emma välling o hon tvärslocknade och sen följde jag med Albin till hans rum, bäddade ner honom, sa gonatt o hela den där kärleksproceduren, haha, sen gick jag in i tvättstugan o kollade maskinerna, tillbaka till Albin o då sov han oxå.
Lättnattat i kväll ;)
Sällan problem annars heller, iofs :)

Tog ett härligt bad, låg i över en timme o när jag skrynklig kom upp så hördes den sedvanliga, traditionella smällen utanför. Ingen fesen nyårsraket alltså, utan bombjäveln som nån lustigkurre envisas med att fixa till varenda jävla nyår o påsk.
Hahahaaaa. Verkligen.



Okej. Nu då? Ryggläge kanske? Nåt bra på TV?

GOTT NYTT ÅR på er! Så gott som er alla iaf ;)

Daisy
2012-01-01 @ 13:17:39
URL: http://daisyfors.blogg.se/

å natta 5 barn på bara någon minut är nog en bedrift inte många lyckas med. God fortsättning till dig å alla dina fina.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0