Jag gjorde nåt....

...som kanske inte var så smart, men välbehövligt.
Tömde alla leksakslådorna under Elsas säng o slängde skit i säckar o nån säck slängde jag det som ska va kvar i.
Dammsugit ur lådorna och burit ut dem från rummet.
Har vänt sängen och tänkte dra ut den ur rummet, men då ringde telefonen o jag kom av mig =)

Måste iaf få ur sängen från rummet innan natten...Jonas kom hem nu o får hjälpa till ;)
Elsa får sova på madrass i några nätter innan nya sängen kommer.
Det känns i rygg o mage nu, kan jag lova...o det var väl kanske inte så smart att krångla o lyfta så mycket kan tycka såhär i efterhand.

Sen står den där majbrasan på schemat.
Bara bita ihop o åka iväg på skiten.
Jonas ska ta följe o gå med några grannar. Jag tar bilen med de små som vill åka.
Sen kan de andra tycka att jag är lat, men det skiter jag i.
Skulle vilja se dem själva med fetmage, ont i rygg o höfter, vanka som en anka och skjutsa en vagn ;)
Dessutom tar det en stund att gå dit o hem o de små skulle garanterat somna i vagnen. Vem tar hand om dem sen när de ska läggas över till egna sängen o sova där istället hemma sent i kväll?
Jo, precis.
Så nä...ja må ha blivit lat sen vi skaffade bilen, men idag går jag fan inte en meter i onödan.

Så när vi kommer tillbaka är det sovdags direkt för de små, hett bad för mig och antagligen pappa i huset på vift ;)


trevlig valborg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0