När inte tiden räcker till..

...så blir det inga vettiga inlägg. Känns det som =(
 
Men idag hände något på kursen jag går, som gjorde mig så himla glad! :)
Jag kan!!!
Wiiee!
 
 
 
Å dessutom har a-kassan fixat klart så handläggandet av mitt ärende är done!
Pengar i november minsann!!!
En veckas fler mynt än vad som kommer att komma sedan också. Feels good.
Verkar som att pengarna kommer att komma redan nästa vecka dessutom...
Ibland förvånas man ;)
 
Bästaste Jonas tog ju semester så jag kunde gå på kursen idag btw =)
 
 
 
Å så en bild på bästaste sonen.
Han har det bra, Down Under.
Vi saknar honom men talas vid via Skype några gånger i veckan.
Han är tillbaka i Brisbane och har fått jobb.
Jag är världens stoltaste morsa!
 
 
 
Å igår fick Anna stipendie!
Sju papp som trillar in på hennes rätt magra bankkonto ;)
Sitter fint i en studentkassa det :)
Jag måste ner o kolla in hemma hos Julia o Jimmy nån dag igen. Se hur långt de kommit. Det är så fiiint!!!
Å Albin hade ju ont i örat men det verkar inte bli någon ordentlig inflammation, skönt.
Elsa hade utvecklingssamtal idag o allt var jättebra! Duktig tjej!
Fian, vår lilla tysta rebell, gillar skolan och det funkar bra trots att hon inte riktigt tar för sig ännu.
Stina har fått börja (tillsammans med de andra äldre barnen på dagis) i en grupp för sig :) Hon är så jäkla mallig ;)
Emma, Fröken Vrång o Tvär...är en liten Dr Jekyll/Mr Hyde o en pratkvarn utan dess like emellanåt.
Å så lillfjanten, Elin...charmig och alldeles alldeles underbar!!!
 
Världens bästa!
Å så Världens bästa Jonas på det!
 
Fasen så glad jag är att det gick så bra på kursen...det speglar sig i inlägget tror jag ;)
 
 
Karin
2013-11-08 @ 02:06:41

<3

Svar: <3
Esmeralda71

Andrea Grünenfelder
2013-11-08 @ 09:15:00
URL: http://andreagrue.se/

Fin blogg - och du skriver jättebra och intressant. Kul att läsa. Här försöker jag hitta nya bloggar att följa härifrån Schweiz, och din blir säkert en som jag kommer att kika in på oftare. Kram!

Svar: Välkommen tillbaka! Ska kolla in din blogg också :) Trevlig helg!
Esmeralda71

Ann-Marie
2013-11-08 @ 23:32:53

härligt inlägg, Lotta!! Pözz :)

Svar: Visst låter det härligt?! Lite klyschigt liksom men ibland är livet underbart. Typ till framåt kvart över elva på kvällen då man precis somnat o tusen barn kommer överens om att turas om att väcka mamman med gnäll, tassande steg, tysta ord, gallskrik wattewa... Sen, när man klivit ut sängen trettiotvå gånger på fem timmar så sover man hårt trekvart o blir väckt kl fem. Gilla läget, typ.
Men jo. Ibland är det härligt ;)
Kyss!
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0