Jag är rik!

Jag har en fin, värdefull familj!
De ställer upp!
Anna tar mer än gärna småsyskonen då jag o Jonas behöver hjälp och hon har möjlighet. Anthon passar dem oxå.
Å idag var det Julia som tillbringade sin lördagskväll med småsyskonen för att Jonas o jag skulle kunna äta julbord tillsammans med ett härligt gäng.
Vi var medbjudna av Micke eftersom Jonas jobbat en del vid Mickes skog o trädgård :)
Supernajs! 
Jag åkte hem lite innan de andra o kom hem nyss. Jag har haft så.jäkla.trevligt!!!
I helgen tog min pappa tre av barnen på bio och min mamma var snäll o sov över här en natt eftersom både Jonas o jag jobbade natt då.
Fatta hur bra vi har det när våra fina ställer upp!!!

Det är kärlek det!
❤️❤️❤️


Nu är jag iaf mätt. Proppmätt.
Å Jonas är kvar o fortsätter äta haha 😂

Möttes av det här hemma. En sovande Emma o en inte så trött Elin ❤️

Skulle ta bilder på maten på Herrgården men det blev bara på första omgången...den med sill...för jag var tydligen för sugen på att äta istället 😂



Å en bild på vår fina Hellefors Herrgård!



Å en selfie utanför.




Söndag i morgon.
Har oxfilé hemma...det vore ju great 👍😜
Å så julskyltning förstås...Elsa ska ju stå med klassen så vi lär dit i två omgångar.
 Så var det ju det där med en tomte oxå, hehe... 😜👍

Ann-Marie
2014-11-30 @ 12:41:58

åh mysigt,gott, snygg är du och va kul att du kunde föja med :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0