Mors Dag 💞

Jag har verkligen världens finaste ungar!
Jag hoppas förstås att alla mammor (å pappor!) känner detsamma för sina barn 😉
Julia
Anthon
Anna
Elsa
Albin 
Sofia
Stina
Emma
Elin

Jag älskar er!!!

❤️❤️❤️


Jag har fått så mycket fint!
En massa teckningar, pyssel, fina kort, badlakan o spasaker, lotter med vinst, godis...
Sedan tidigare har jag även fått en fin bikini.
Å så ett par skor som Jonas klickat hem 👍

Å så har vi varit o firat min fina mamma.
Barnens mormor. Den bästa!
Massa gott fika förstås.

Sedan gick vi hem o Anthon kom o åt mat med oss.
Vi lyckades skrapa ihop till en matlåda åt honom oxå 👍

Spabad o tv avslutade dagen.


Pyssel från förskolan 😍


En hel hög med presenter ❤️


Finaste konstverket 💖


💖💖💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0