Anna 20

Stora barn man har! Vackra oxå 💖

Anna fyller 20 idag och vi ska fira henne lite ikväll.

Jag ska sälja biljetter på bion oxå senare idag.
I går kom det massor av besökare 👍

Barnen har kompisar här.
Jag ska städa. Å baka.
Lusten vill inte riktigt infinna sig...
Less på så jäkla mycket nu men ser fram emot en helg med familjen (med avbrott för småjobb).
Halloween o Allhelgona.
Samtidigt.
Delade åsikter där men personligen tycker jag att det funkar.
Menar, sörjer man och inte vill fira Halloween...öppna inte dörren!
Enkelt.

Eller ja, läs mellan raderna, ni som kan det 😉😂


Bakade igår.
Kanelbullar o lussekatter!
Gott!

God Jul 👍😊
Annica
2015-10-29 @ 19:27:08
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Och vi bakar nu på kvällen...fika i helgen men barnet fyller lite senare. Grattis till Anna!

Svar: Tack fina! Ha en riktigt fin Allhelgonahelg 💖
Esmeralda71

Kati
2015-10-30 @ 06:43:15

Men åh lussebullar :-D fan så gott!!! Måste balans här med. :-)

Svar: Jag blev så jäkla sugen 😂 Å de smakade mums 👍 Trevlig helg Kattis ❤️
Esmeralda71

Ann-Marie
2015-10-30 @ 18:15:53

Lussekatter! Jäklars va gott! På pekås finns det semlor...men jag går förbi dom faktiskt ;)
Grattis till Anna...fast hon var ju 14 nyss?
Ha en fin helg, puss o kram <3

Svar: Ja visst går det undan med ungarna!?!
Nu skiljer det bara dryga tio år mellan henne o mig. Helt makalöst 👍😜
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0