Fredag?

Nä. Torsdag tydligen.
Men ungarna har lov.
Folk handlar som galna inför påskhelgen.
Fredagsfeeling.

Så ungarna önskade våfflor o jag tokhandlade billiga jordgubbar både på stora Ica o lilla Ica för att göra barnen glada. Själv kvittar våfflor många gånger om 👍
Men iaf.Fredag på en torsdag blev hett bad o vitt vin 💖👍
Å jag har helghandlat hela fm på Pekås, Ica o icajouren. 
Min lön (bidrag?) var in o vände.
Jag såg siffror på utdraget men det var redan väck.
Jaja.
Så går det när fyra nätter blir ens inkomst 😂
Endera dagen ska jag snyta mig i gardinen.
Endera dagen ska jag vifta med sedlarna framför Jonas o säga att "nu! nu jäklar är det vår tur att överdriva!"
Endera dagen står jag utan ångest!
❤️"

Tills dess står jag ut med att leva på kärlek o luft.
Det är inte illa, med tanke på min fina familj o luften jag andas 😍💖👍💞

Glad Påsk fina vänner!
💖☀️🐔

Annica
2016-03-24 @ 23:31:39
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Kram på er och ha en fin påskhelg!

Svar: Tack detsamma 🌸💞☀️💐🐣
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0