Länge sen o dags att stänga ner tror jag 😜

Eftersom blogg.se muppar så, så orkar jag inte skriva.
Tappar lusten.
Datorn använder jag ju knappt.

Elin har fyllt fyra 💖 Å Elsa började sexan (???), Albin fyran, Sofia trean o Stina ettan!
Stora ungar!
Emma går sista året på dagis. Jaja, förskolan dårå för fan. Hon har fått längden av morfar o brorsorna tror jag. Hon är nästan jämnstor med Fian o Stina! Stina är visserligen bara två år äldre med Fian fyller snart nio 😘 De är dock lite mindre o kortare som flera andra i släkten 💖

Tre veckor till vår efterlängtade resa.
Kreta here we come! ☀️☀️☀️


Annars?

Jodå. Livet leker. Kanske inte. Men vi lever, överlever, o det räcker💘

I månadsskiftet feb/mars blir jag mormor igen!!!!!!
Charlie, denna underbara lilla pruttunge, ska bli storebror ❤️

Det är stort. Större o störst oxå för den delen

Bäst att posta direkt för blogg.se suger ju. Det vet vi. Dock törs jag inte byta portal än 😬 Ska jag ens fortsätta liksom???

Puss 💖

Heidi
2016-09-13 @ 02:26:55

Älskar ju dina ärliga blogginlägg, så här har du en trogen läsare kvar - oavsett om det blir på blogg.se el nån annanstans 😘😘

Kati
2016-09-13 @ 08:18:01

Förstår om du byter. Och här har du en till trogen läsare oavsett byte eller ej :-)

AnnicaAnnica
2016-09-13 @ 19:10:16
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Tycker du ska fortsätta men i den takt du vill :) Jag gillar blogspot, har funkat för mig i alla år :)

Sara
2016-09-19 @ 07:15:15
URL: http://saradreaming.wordpress.com

Hej hej, om du tycker mina barn har blivit stora så shit (ursäkta uttrycket) vad stora dina har blivit!! Tur att inte vi blir äldre,hahaha. Nu gör jag ett nytt försök till bloggandet och har flyttat... saradreaming.wordpress.com

Lisbeth
2016-09-23 @ 14:23:13
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Det är klart att du ska fortsätta, men det verkar ju som portalbyte är nödvändigt..

Kramen ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0