Sån där period...

...där jag kan sova dygnet runt.

Hatar det.
Har dessa återkommande skov där jag aldrig är pigg, hur mycket jag än sover. 
Igår slumrade jag på soffan mer eller mindre halva dan. Idag jar jag sovit en halvtimme vid lunch, tre kvart sent på em och gäspat däremellan 🙈
Trätt sur o irriterad.
Har tokont i halsen sen igår o det vägrar ge med sig. Magont o frusenhet är bättre idag.

Vila mer säger folk. Ät det ena o ät det andra säger folk. Ryck upp dig säger folk.

Det är inte så jävla lätt!
Säger jag!

För jag äter redan massa vitaminer o dynga och sover de nätter jag är ledig.
Sover så gott jag kan efter nattskift o försöker vila innan ett skift.

Nä, felet är nåt annat helt enkelt.
Å jag har en gissning.


Får se om jag orkar ta mig till vc så småningom då.




Annica
2017-05-11 @ 09:24:37
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Tråkigt när man känner att man inte har någon ork. Försök ta dig till VC du, kram.

Svar: Tack för omtanken ❤️ Jag ska boka en tid hos läkare (när det finns ork o tid haha) men jag ska kräva en viss läkare o där är det nog lite längre väntetid. Kan va värt det :) En del läkare saknar helt empati tyvärr. Jag har själv satt en tänkbar diagnos...får se vad som sägs 😳
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0