Enligt regelboken...

...kanske barnen ska somna tidigare än vad de gör i vårt hus.

Iaf.
Jag o Femman tog ett sent bad. Halv elva.
Skitungen ville inte sova o jag ville bada. Why not?
Skitsamma....vi hade mysigt o han lekte med badskum, drack juice när jag drack en öl...vi skrattade, fnissade o han var sådär innerligt go som han nästan alltid är, gullungen...o sen gick han upp lite innan mig o somnade gott i soffan ;)

Barn kanske ska nattas klockan sju? ! ?
Efter att ha kollat på Bolibompa.
Så säger Bvc-ssk att man ska göra.

Jag har sex fina o alldeles perfekta (host host harkel) barn o de har klarat sig väldans bra utan att somna så tidigt.
Jo.

Att sedan deras trötta mamma önskat att de somnat tidigare än vad de gjort mååånga kvällar är det ingen som tänker på om hundra år.

En kväll utan småbarn o tonårstjat vore iofs inte helt fel Bara EN endaste liksom ;)
Limeblossom
2008-06-28 @ 11:27:58

Va??? Ska barn somna efter Bompa? :) Aldrig hänt här. Ha det bäst!

Beatrice
2008-06-28 @ 13:10:13

Man ska göra som det passar familjebilden bäst.. Huvudsaken alla mår bra av det. Dina barn går inte på dagis så det finns ingen anledning att ngn bvc tant ska tycka ngt



Du känner juh dina barn bäst och vet när dom mår bra/dåligt..



Ni hade juh mysigt där i badkaret förresten. Han behövde nog en egen liten stund så det var garanterat bra för honom ler..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0