I feel the need...

...the need for speed.


Känner att jag vill röja förrådet...bastun (som just nu används som förvaringsutrymme) och förnya, möblera om, ändra!
Hur?
Bäst att passa på medans man har lust iaf. Å de senaste fem, sex veckorna har bara varit ett enda kalasande o planerande inför dito. Så nu tycker jag att det är dags att köra igång...vad väntar vi på?
Halloween kan ju liksom kvitta. Det firar vi inte mer än att vi äter lite gott kanske.
Det är ju bara affärsmännens afton.
Å så kanske man kan leta fram alla julkartongerna så det bara är fritt fram när det är dags för det.....å det är det ju snart! Iiiihhhhh!

Först ska jag bara sätta mig o börja med Annas jultidningsförsäljning....få tummen ur.
Det låter stort när katta skiter ju ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0