Lördag

SATANS ONT I HALSEN!

Borde baka nåt. Kalas stundar ju....för två, även om den yngste där blir den vi kommer att uppmärksamma ;)

Köpte presenter till blivande treåring igår.
Han får bl.a innebandyklubbor, böcker, en traktor, en brandbil och Batman walkie-talkie.
Å så är det några små prylar utöver det samt tre Lillefot-filmer jag köpt på Tradera som jag hoppas hinner komma.

Blivande treåringen ägnar sina dagar till att gnälla. Konstant.
Inte bara för att han är sjuk, utan för att gnälla o gråta ska man uppenbarligen göra, tycker han.
Helst utan anledning oxå, ska man dra ihop ansiktet i en konstig grimas o gny o pressa fram några tårar.
När någon undrar varför man är ledsen ska man svara nåt i stil med jag tänker inte prata!"
Charmigt. Verkligen jävla kul.

Det kliar i mitt tandkött o på min tunga. Verkligen mysko. Ont satan i halsen o jag antar att det har samband.
Började som brukligt dagen med panodil, vad annars?
Nu ska jag iaf ta en kopp jävligt varmt te o läsa kassa Filipstadstidningen.

Vill till Nicklas idag oxå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0