Ingo

"Ingo är död.
Ingemar Johansson.
Hela svenska folkets Ingo!"

Jaha....?
Trist säkert.
Men allvarligt...hur många av oss idag bryr oss?
Okej, de över 45 som minns kanske.
Jag är kall, okej....men "hela svenska folkets Ingo"...?
inte min iaf.
Gissar att det är 50+ are som skrivit alla artiklar om Ingo i dagens tidningar.


Synd om anhöriga förstås, som alltid när någon går bort....men jag irriterar mig på att "alla" kommer sakna honom.


Fy skäms på mig då kanske, men det skiter jag i.
Pia

Hemskt ja det är fruktansvärt m magsjuka o små hulkande barn speciellt de minsta.

Nu spydde Issa med.

Suckar.

Dagis-Jag hatar dagis o deras förbannade bacieller,

Mikaela
2009-02-01 @ 18:49:05
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Jag ar 21. Ingo ar en av mina idoler. Han var grym och kommer alltid vara en av Sveriges storsta idrottare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0