En o en halv...

...vecka kvar.
Bebis försöker desperat att sparka sig ut. Najs...eller not.

Just nu vill jag ha en jävla regnskur o några smällar. Åsksmällar alltså. Sen kanske man kan sova gott.
Kanske sover ganska bra efter en vanlig rak höger oxå iofs.
En kall cola skulle oxå sitta fint. Å sovande Små.

Sofia har fått soleksem...fast vi smörjer o smörjer. Å värmeutslag, men det är fan inte så konstigt tycker jag.
Albin o Elsa har sprungit nakna på gården i princip hela dagen...ja, inte har de varit ute för jämnan, de har tagit små pauser framför TV:n i skydd från sol o värme emellanåt...o å pauser för dryck o mat o glass o yoghurt...
Men de har klarat solen o värmen bra iaf.
Viktigt att få i dem vätska ju...o det är inte så svårt, de dricker bra. Brukar va sämre med en själv. Men idag har jag nog druckit mer än någonsin ;)
Apelsinsaft är ett önskemål här, måste köpa hem det.

Nu ska jag ladda för tandborstning med tre vilddjur ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0