Vinn ett spel !!!

       


Nu startar jag min första tävling här på bloggen!
I samarbete med
O-Råsa lottar jag ut ett valfritt spel från Orchard Toys!

O-Råsa  är ett familjeföretag i första generation med inriktning på kvalitetsprodukter till bra priser. De erbjuder produkter som inte redan finns i Sverige eller som finns i liten skala och inte hos de stora kedjorna.

Vinnaren får välja ett valfritt spel från Orchard Toys...gå in på
O-Råsa och titta efter vilket spel Du gillar bäst och som Du vill vinna.
Lämna en kommentar om vilket spel Du valt och hoppas sedan att det blir just Du som blir vinnaren.
Skriv din mejladress så jag kan nå Dig om Du blir den lycklige =)
Tävlingen pågår t.o.m 22/10 och vinnaren utses genom lottning.

Lycka Till !!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0