Nyårsafton....

...och sista veckan som gravid (kanske dårå) ...och då man kan läsa:
"...du bör passa på att vila ordentligt!"
Skrivande människa hade uppenbarligen en förstagångsgraviditet eller en uppsjö av nannys och städkärringar hemma.
Vidare kan man läsa:
"...ladda inför förlossningen med massor av kolhydrater!"
Kan hända det är stavfel för jag tror bestämt att kalorier är bättre att ladda med. Iaf godare.


Vad väljer man? Skiter i vad ni skulle valt iofs, men jag lutar åt höger ;)
Jag kan va nyttig nån annan dag.


Å idag är jag pigg och på strålande humör.
Eller inte.
03.47 stod klockan på då lilla Stina valde att öppna sina fina ögon. Jag valde att låta mina förbli stängda men sova går knappast då hon nynnar i örat på mig och försöker peta mig i ögonen.
Två (jävla) timmar vara hon vaken. Sen slocknade hon. Å sov nån halvtimme.
Sen var det gojävlamorron på riktigt, även om jag inte orkade ur sängen direkt.

Har verkligen fått sova inatt. Hurra.

Jonas är väl inte heller så pigg. Men hans är isf självförvållat för han drack några Ooze med R igår kväll.
Ingen var mer än måttligt salongsberusad, ska jag tillägga, tror inte Jonas törs annat i dessa tider ;)




Daniel
2010-12-31 @ 14:13:38

Ja det är helt rätt man bör alltid luta åt höger ;) (sorry kunde inte låta bli...)

Lotta
2010-12-31 @ 15:20:19
URL: http://esmeralda71.blogg.se/

Haha, ja Daniel, du tycker det du ;) Gott Nytt på er alla oxå! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0