Utlottning till Alla Hjärtans dag !!!


Snart är det Alla Hjärtans dag och vad vore bättre än att lotta
ut en romantisk vinst till någon av er?!

Myheart.se säljer presenter från hjärtat.
Bl.a "
52 romantiska veckor"


Såhär står att läsa på sidan om vinsten:
"52 Romantiska Veckor är den perfekta romantiska presenten. Ett helt år fyllt av romantik. Turas om att skrapa ett kort varannan söndag, så har ni en vecka på er att överraska er partner med uppgiften på kortet"

Alla kan vara med i utlottningen, men jag vill att ni som har en blogg länkar till 
"
52 romantiska veckor" i den!
Ni behöver inte skriva mer än t.ex
"Jag är med o tävlar om
52 romantiska veckor i Lottas blogg"

För att vinnaren ska ha chans att få hem sin vinst innan Alla hjärtans dag så avslutas tävlingen redan 9:e feb.

Så skriv en kommenter om att du är med o glöm inte länka om du har blogg!

Jess
2010-02-03 @ 05:58:14
URL: http://mammajess.blogg.se/

Min tur? Jag vill ju tävla om romantik <3

Nina C.
2010-02-03 @ 08:45:07

Hej!

Vad roligt med en till tävling! :)

Jag blir med och provar lyckan.

Perfekt vinst til Valentin dagen!

Susanne
2010-02-03 @ 10:09:32

Åh,..detta vill jag verkligen vinna! För jag vill ha mycket mer romantik i mitt liv. Så spännande varje söndag skulle bli!! Förhållandet behöver en liten puff då och då,...hmmmm ...rätt ofta egentligen!



Håller tummarna hårt!!

Jenny Ö
2010-02-03 @ 17:20:49

Vill gärna vara med och ha en chans att vinna en romantisk present till min kille :)

Är så svårt att komma på något mysigt och finurligt att ge till alla hjärtans dag, men detta skulle passa perfekt! :)

Jonas
2010-02-03 @ 17:35:26

Jag vill vinna så vi kan ha lite romance ;-)

Jessica Widlund
2010-02-03 @ 18:27:40

Jag vill gärna vara med och tävla.

LouiseL
2010-02-03 @ 19:53:45

någon blogg har jag inte men en födelsedag! Och det råkar vara den 14 februari! 52 Romantiska Veckor låter superkul så det hade jag och pojkvännen Axel gärna fått som kompensation för alla gelehjärtan jag kommer att få, haha!

kram, LouiseL

Marie P
2010-02-04 @ 13:30:55

Vilken frän ide..Skulle inte ha nått emot att vinna..är såklart med och tävlar!!



Börjar spåna på en egen lottidé.."52 weeks of hushåll"..Man får skrapa fram vem som ska tex städa,tvätta osv.Bland lotterna ska det såklart finnas en högvinnst.."lediga Veckan" Ha,ha!

Nåväl..Är nog bättre att få in lite romance ist!! ;)

Hanna
2010-02-04 @ 22:56:27
URL: http://hannarebeccanystrand.blogg.se/

Hej Esmeralda!



Jag vill vinna denna tävling så att jag och min pojkvän kan få uppleva ett låååååånt och riktigt romantiskt äventyr!



Vi skulle bli superdunderglada.. Jag sparar till mitt körkort nu så jag kan tyvärr inte köpa något speciellt så detta skulle bli min räddning :)



Har länkat här:

http://hannarebeccanystrand.blogg.se/2010/february/tavling-5.html



Kram kram Hanna

Jenny S
2010-02-05 @ 12:44:38

Ett romantiskt år, jag får,

om jag vinner denna romantiska present

på dragningen jag väntar spänt... :)

([email protected])

Linda
2010-02-07 @ 00:04:25
URL: http://familjengranberg.blogg.se/

vem behöver inte lite romantik, vill gärna vara med och tävla och länkar i bloggen



http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-spel.html



Håller tummarna och hoppas på en massa tur:)

Linda

Micke
2010-02-09 @ 22:18:57
URL: http://svenmicke.blogg.se/

vill vara med

länkat o med bild :)



http://svenmicke.blogg.se/2010/february/spel.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0