Hundra mille...

...drömde jag om inatt.
Men det var inte mina, utan det var C.S som vunnit dem :)
Hälften av dessa pengar hade hennes sambo investerat i ett företag o resten skulle gå till ännu en Londonresa.
Förjäkla dyr resa, tyckte jag, men C försäkrade mig om att resan var värd varenda krona.

Det är bara att gratulera till storvinsten, Carina!


=)



Nu ska jag fixa blommor.
Så antagligen vaknar Emma....

C
2011-06-30 @ 15:07:23
URL: http://blondiescrib.wordpress.com/

Hahaha...Nu fick ja mej ett gott skratt. Möjligtvis en flytt till London för dom pengarna dårå...haha



Du har möjligtvis inte för vana att drömma sann drömmar? =) Kanske borde ja lämna in en lottorad...hihi



Hoppas ni har de gött i värmen...Kraam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0