Twistcar!

Haha, kolla klippet här nedan!
Vi har två sådana här bilar, som ungarna älskar!
En variant av Bobbycar tror många som kommer hit o ser dem, men nix!
De här tar sig fram genom att man rör på ratten. Ju mer man svänger på ratten, ju fortare åker man.
Å jag antar att på en stor yta kan man få upp megafarter.
T.o.m Stina, som bara är 1½ har fattat hur man kommer framåt. Måste filma henne oxå o visa, ser helfestligt ut ;)
De tål 100 kg så vi har faktiskt åkt vi stora oxå (finns några som mer än gärna sätter sig bakom ratten kan jag avslöja, haha!).



Klippet nedan innehåller både Stina ensam, då hon ännu inte fattat poängen med att röra ratten, samt då hon åker med Jonas =)
Alla barn som kommer hit o hälsar på blir alldeles till sig. Alla älskar våra Twistcar!
Knappast stor svängradie, man kan svänga på plats! Helt otroligt.

Har ni sett såna här tidigare?

Haha!

Annica
2011-03-13 @ 20:20:42

Aldrig hört talas om !!! ser kul ut.

Jenny Sjöberg
2011-03-13 @ 20:56:46
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Också helt bortkommen när det gäller dessa, men det såg ju jättesköj ut!

Kanske skulle skaffa mig en...? ;)

tiggertufflan
2011-03-13 @ 22:14:52

finns vissa (säkert både stor och små) som skulle ÄLSKA det där...Var får man tag i en sån bil ?

Maria i Grythyttan
2011-03-14 @ 07:00:40

Vilken kul grej!

Maria
2011-03-14 @ 11:05:33
URL: http://judeandesert.wordpress.com

Hos oss har nästan varenda unge dem. Däremot tror jag dom flesta har missuppfattat hur man tar sig fram med dem för dom tävlar ner för backen här utanför och får upp livsfarligt hög fart! Eller så sätter dom ett snöre i ratten o drar ungar i Stinas ålder som om det vore nån smärre skrinda.

Mattias
2011-03-31 @ 22:58:18

De finns att köpa på twistcar.se

Kanonkul grej som våra ungar kör jämt (fortfarande efter 3 år)

Eva-"Lottis" Lindell
2011-05-11 @ 12:42:36

Oj vilken rolig pryl! En sådan skulle mitt lilla barnbarn blivit jätteglad för! Har aldrig hört talas om den. Mitt barnbarn äslkar bilar och allt som rullar önskar ibland att alla kunde se hans glädje när han får en liten bil m.m. Jag har aldrig sett någon så glad!Så vilken grej! Tack för att Du skrivit om den på Din sida! Kram

Eva-Lena "Lottis" Lindell
2011-05-12 @ 02:40:30

Jag en glad Mormor till lille Liam vår underbare solstråle drygt 1 ½ år. Den här vore ju jättekul för honom som redan nu är jätteintresserad av allt som rullar!



Tänk om man hade turen att vinna denna så annorlunda o roliga pryl, jag har faktiskt aldrig hört talas om den!



Såg att Du med hade en liten tjej i samma ålder och att hon tyckte den var jättekul så tänk om vi hade turen att vinna den.



Själv har jag som så många andra förlorat mitt jobb så jag skulle aldrig ha råd att köpa den själv till honom, så om jag vann den skulle jag bli jätteglad, så nu får man drömma och hålla tummarna på att det blir så!



Här kommer mina svar på 2 frågor:



1) Maxvikten är 100 kg



2) Drifting Wheels= hårda släta utehjul och Silent Wheels= mjuka innehjul och Flashing Wheels









Vilken trevlig blogg du har förresten!



Kramar från en mycket lycklig Mormor i Skåne jag önskar Dig och Din rara familj en härlig vecka!



Eva-Lena “Lottis” Lindell




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0