Back in buisness...

...typ gånger tio, kan man säga.
Det var ingen semester på BB och det är garanterat ingen semestervistelse här hemma.
 
Men snart ska jag o Elin ta en paus från hemmet o åka till apoteket för jag måste ha andra järntabletter, fluortabletter till de små, mer alvedon för min värk här o var...o så lär jag ha stödstrumpor.
Det blir ingen billig historia kan jag tänka med allt...
Mina kompressionsstrumpbyxor vägrar jag ha mer men mina ben o fötter är så svullna och ömma så det funkar inte utan nåt. Det hinner inte ens försvinna under natten men det är inte så konstigt med allt spring som har varit inatt.
Mellan halv två o fem sov jag inte alls för Elin var vaken flera gånger för mat o blöjbyten o däremellan vaknade Emma till en sväng o Stina kissade ner sin säng.
 
Men sen tar vi dagen som den kommer...ska väl kanske få hem lite mjölk oxå iaf sen har vi nog mat i kyl o frys tror jag.
 
 
 
 
 
 
Å liten Elin, som förresten har namnsdag idag, är så liten o näpen o söt så man vill äta upp henne ;)
Skriker inte ofta, men vill inte gärna ligga ensam då hon är vaken utan vill ligga i famnen.
Inte mig emot, men ibland måste man ju lägga ner henne iaf när annat finns att göra eller andra vill sitta i knä ;)
De små är försiktiga o vill gärna hålla. Sen att de är lite "för på" då hon sover o vill vara nära o peta lite, det får man väl räkna med :)
Det kommer gå bra det här.
Vi har ju fått ännu en vacker liten underbar bebis att älska och det är inte svårt att bli kär igen när man får en liten fin bebis att ge kärlek till :)
 
Jag känner mig rik!
 
 
Trött o grinig är jag för tillfället...lättretlig och säkert en pina för familjen, men å andra sidan är det förståligt. Borde va iaf.
Älskar dem alla iaf ;)
 
 
 
Amma lite...sen drar vi ut.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0