Jag har fortfarande...

...inte kunnat smälta, o kommer fan aldrig göra, det där om att de drar ner på förskoleklassen med fem (5!!!) jävla timmar per vecka!
Om det nu är så som jag hört...måste kolla av.


Å på tal om skola så var jag med Anna på utvecklingssamtal i kväll o det var bara goda, fina ord o hon o resten av klassen höjdes till skyarna.
Fint de!


Jag har fått höra så mycket spännande från Julia om vad som blev sagt då hon var till ett Medium igår så jag har funderat på det hela dagen =)
Ringer dig nån dag, kusin C ;)


Mot sängen...

Lina 6 barnsmamma
2012-06-01 @ 09:32:02

I tisdags var jag och träffade min sons förskoleklass som han kommer gå i till hösten och vart lite förvånad när jag läste här inne hos dig,att det skiljer Såå mycket i antalet timmar per dag. Min son kommer gå mån-fre 8.20-13.10 dom tiderna gäller tom årskurs 2 sen i 3an förlängs tis och onsdag till 14.30 vilket blir ganska långa dagar,tur att det är långt dit ;).

Grattis till graviditeten förresten,fast att jag nu i skrivande stund sitter och ammar min 7 v lilla flicka så känner jag liiite avundsjuka måste jag säga varje gång man ser någon gravid för det är ju helt underbart att bära sitt barn i magen och sen få föda fram det lilla livet.

Med vänlig hälsning, Lina

jessica
2012-06-06 @ 21:14:02
URL: http://jessicagustafson.blogg.se/

våran lilla RL-klass :) jag blir så stolt över den<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0