Svikare!

Albin spanar in min nya, apsnygga, FBK-tröja.
-ja...den är fin...jag vill oxå ha en tröja.
-Vi får kolla sen då om det finns nån i din storlek.
-Ja...fast jag vill inte ha en sån. Jag vill ha en AIK-tröja!
 
What?!?!?
 
Hur kunde det bli såhär?
Vad har jag gjort för fel?
Är jag en dålig mamma?
Kommer han att få men?
 
 
 
 
 
 
 
Nåja. Jag har ju sett IRL att det faktiskt kan gå bra även för AIK-fans...kolla bara på Daisy o Jimmy...så jaja, jag kan nog överleva med en AIK-tröja i huset. Vi har ju redan en megaflagga ;)
Daisy
2012-09-30 @ 13:03:59

vilken reko grabb ni har =)

Svar: Ja du tycker det ja... ;) Ja, hellre det än Frölunda iaf :)
Esmeralda71

Jenny Sjöberg
2012-09-30 @ 21:22:06
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Neeeeeeejjjjjjjjj!!!!!! ;)

Svar: Visst är det hemskt?!? Jag grät mig till sömns och har bokat tid hos terapeut!
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0