Det bidde majbrasa ändå...

...för iaf tre av familjens små.
Mormor o morfar är iväg med Albin, Elsa o Sofia =)
Jag räknade kallt med att Emma o Stina skulle somnat sedan länge då de åkte men eftersom Stina somnade en stund vid fyra i ren jävla ilska över att inte fått hälla upp ett glas saft från en full tillbringare själv så, ja, hon sov bara några minuter men det räckte för att hon skulle va pigg under kvällen ;)
 
Nåja.
De är nog på väg hem snart...jag ser fyrverkerierna från fönstret o de har hållt på ett tag så de ger sig nog strax ;)
Blir tandborstning o bums i säng sen :)
(måste ju finnas tid för en sleten morsa att äta godis i lugn o ro liksom!)
 
 
Albin hade en kompis här under em...
Lek o alldeles för mycket hårda tag emellanåt.
Som vanligt.
Å Fian blev ledsen mitt i leken som de absolut vill ha henne med i.
Som vanligt.
Å så frågade han mig:
-Mamma...en dum fråga kanske...men får *biiip* följa med oss på majbrasan i kväll?
-Precis Albin. En vansinnigt dum fråga!
 
Höhö.
 
 
Idag kom våra nya utemöbler ;)
Visar sen när vi fått ihop det...hm...
Å jag har fortfarande inte strukit gardinerna jag ska ha upp i vardagsrummet.
Tvättat har jag inte heller.
Är jag lat eller vadå???
Bloggtävlat har jag gjort lite iaf. Å betalt räkningar =(
Å sålt nåt på köp-o-sälj. Å köpt ;)
Kaffat med syster A.
 
Jorå...o i morgon är alla lediga här utom Jonas.
Å jag dårå...som aldrig är ledig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0