Jag har precis hittat....

...en alldeles fantastisk tävling!!!
 
Vad man kan vinna?
Jamen kolla:
 
Hur mycket WOW är inte det???
Jag hittade tävlingen inne på den HÄR bloggen och för att vara med och tävla behöver man själv ha en egen blogg.
Det är i samarbete med Sleepo som Att vara någons fru har den här tävlingen där du kan vinna en kontinentalsäng från Stjärnbädden värd 13 000 kr (ord pris) ELLER ett gigantiskt set med lyx från Chhatwal & Jonsson, värt ca 4000 kr!
Gå in på länken och kolla hur du går tillväga för att tävla!
 
Jag hade definitivt valt sängen om nu turen skulle vara på min sida!
Om vi nu bortser från att den här sängen man kan vinna är toksnygg och skulle göra sig bra i vårt sovrum (eftersom sovrummet kommer målas och fixas till om jag vinner, haha!) så finns det ju lite andra, viktigare alternativ till varför jag bara måste vinna den!
 
Efter nio barn och alldeles för många sömnlösa nätter så har äntligen, äntligen barnen börjat sova hela nätter i sina egna sängar!
Ni som känner mig vet ju att jag inte har något emot när de små tassar in till oss om nätterna och kryper upp i vår säng...men jag ska väl erkänna att det känns bra skönt att kunna sträcka ut sig lite också ;)
Nu var det ju det där med att sova skönt i en bekväm säng dårå...
Sängen knakar...gnisslar...madrasserna har sett sina bättre dagar (nätter?) och fjädringen är ju inte direkt vad den borde vara.
Min dåliga rygg och de besvären jag har med den gör ju inte att jag direkt älskar att sova i vår inte-så-sköna säng.
 
Kanske det är min tur att få sova skönt nu???
Jag håller tummar o tår för jag behöver verkligen en bra säng!
Min rygg behöver det och så var det ju den där skönhetssömnen jag skulle behöva komma ifatt med... ;)
Fast det kanske är kört med just skönheten ;)
 
Nu håller vi tummar o tår allihop!
Ny säng till mig, because I´m worth it!
Visst?
 
 
 
Ann-Marie
2014-04-06 @ 20:42:22

håller verkligen tummarna!! det är himla viktigt med bra säng ju.

Anonym
2014-04-07 @ 11:57:47

Sängen är den viktigaste möbeln av alla, om du inte vinner borde du kosta på dig en ordentlig säng, det kan göra underverk med en ond rygg.

Svar: Jo...det ligger i planerna...men det är ju alltid hål att fylla så det är ändå inte prio 1...tyvärr.
Esmeralda71

Jenny Sjöberg
2014-04-08 @ 10:51:22
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Hoppas du vinner! :)

Svar: Tack! Ja, jag hoppas verkligen det =)
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0