Sänka kraven

30-timmarshelg, check.
Å när jag klev av sov jag två hackiga timmar o sedan åkte Anna o jag o handlade julmat. 
Vi o alla andra.
En tur till soptippen o lite annat. Hem tre  tim senare o glo på röran och sen iväg på ett möte med arbetsförmedlingen. Eller snarare sån där coach.
Jag ger inget för det o jag får bara ont i magen men jag ger det en chans...
Hämta Elsa som julshoppat och handlade lite mer.

Hämtade pizza o åkte hem.
Bäddat rent några sängar, tvättat en del o städar för fullt.

Jag måste sänka kraven ännu mer!
Det behöver inte va nyputsade fönster, skurade köksöuckor, tusen sorters kakor o godis och lugna barn.
Jag ska böja mig med rent kök o rent badrum. Städad hall och det viktigaste på julbordet :)
Barnen skulle städa sina rum noga och jag tänkte att det ju faktiskt inte gör något om det ligger grejer här o var.
Ändå fick jag tokspel nyss då Sofias o Stinas rum såg ut som helvetet självt 😂😂😂

Nåja. 
Det blir jul iaf :)
Ska dammsuga o damma lite o sen lägga fram alla julklappar :)
Sen plocka ut något lämpligt som tomten ska lämna i julstrumpan...
Det blir ju redan i morgon bitti eftersom vi firar Lilla Jul här hos oss då ❤️



Åsa Gustavsson
2014-12-22 @ 23:11:41

Slit inte ut dej människa. Du måste orka med vår dejt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0