Tävling! Vinn snyggt mobilskal!

 
 
 
 
Vill du vinna ett jättesnyggt smyckesprytt mobilskal från mobilabonnemang.nu?
(skalet passar iPhone 5s, 5, 4s och 4...vinnaren väljer förstås till vilken telefon han/hon önskar sitt skal)
 
Mobilabonnemang.nu är en smart sida där du enkelt och snabbt letar dig fram till vilket mobilabonnemang som passar just Dig bäst!
De hjälper Dig att jämföra olika mobilabonnemang och mobilerbjudanden som finns på marknaden.
Smart! Enkelt! Snabbt!
 
För att vara med och tävla om det snygga skalet vill jag att du tipsar mig om vad du egentligen använder Din mobiltelefon till!
Visst ringer man eller skickar sms...men mer då?
Själv använder jag min som väckarklocka! Å jag kollar vädret det första jag gör då jag vaknar o letar fram min iPhone under kudden ;)
 
Jag vill att du länkar till tävlingen och mobilabonnemang.nu i din egen blogg (om du har) eller på facebook!
 
 
 Tävlingen avslutas nästa söndag (2 mars) kl. 20.00
 
 
 
[tävlingen är sponsrad av mobilabonnemang.nu]
 
 
Sofia Löfquist
2014-02-27 @ 21:27:14
URL: http://sofiia.forme.se

Jag använder min mobil till nästan allt och skulle inte klara mig en dag utan den känns det som. Den är min väckarklocka varje dag, jag kollar alltid klockan på mobilen även om det finns en klocka i rummet (bara för att vara på den säkra sidan), den är min busstidstabell, sökmotor och framförallt så lyssnar jag på musik via Spotify i mobilen. Tänk så tråkiga alla bussresor skulle vara utan musik i hörlurarna!!

Svar: Lycka till! :)
Esmeralda71

care69
2014-02-28 @ 18:52:04
URL: http://care69.blogspot.se/

Jag är gärna med!
Jag använder också min som väckarklocka, kamera, ordnar bankärenden, läser nyheter, spelar och lyssnar på musik och radio.
Typ allt...vet att jag skulle sakna den direkt om den försvann.

Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/02/2-mars-vinn-snyggt-mobilskal.html

Svar: Lycka till!
Esmeralda71

Anonym
2014-03-01 @ 09:05:41

Kollar vädret, instagram, baken, nyheter, kamera, fejjan som så många andra, radion, ja utan mobilen känner jag mig lite smått handikappad

Svar: Lycka till! ( men om just DU har tur i dragningen så vet jag ju inte vem du är! Då hopps jag du läser bloggen o hör av dig så jag kan se via IPnummer att du är den ev rätta vinnaren :) )
Esmeralda71

Syster A
2014-03-01 @ 21:17:43

Jag har börjat använda mobilen till att kolla hur långa mina hundpromenader blir om dagarna:)

Svar: Lycka till! :)
Esmeralda71

Maria W
2014-03-02 @ 14:02:30
URL: http://lchfbymaria.blogg.se

Jag använder mobilen som väckarklocka, kamera, facebooka, läsa bloggar, spelar små spel, instagrammar, för statistik över min träning, ficklampa, lyssnar på musik, läser nyheter, lyssnar på radio, kollar på netflix, lyssnar ljudböcker.. Det är bara ett axplock! Ibland använder jag den till och med till att ringa och smsa med. ;)

Svar: Lycka till! :)
Esmeralda71

Johanna Mårtensson
2014-03-02 @ 19:21:41

Klart att jag vill vara med och tävla om detta urläckra mobilskal.

Jag använder min telefon till det mesta. kollar facebook, instagram, väckarklocka kollar in många bloggar. läser nyheter Och något som jag nyligen kommit på är att betala räkningar med mobilen. Så fiffigt och enkelt. Lite av allt jag gör vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan den:)

Svar: Lycka till! :)
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0