Om jag mot förmodan...

...skulle få pengar kvar efter helgen så kan jag ju shoppa loss ur en fin katalog som kom häromdagen.


Men jo...den här skulle ju få mig att känna mig bekväm på stranden. Verkligen.


Ett par schyssta skor till våren kanske?
Har eleganta detaljer ju. Verkligen jättenajsa.


Eller varför inte nya...eh...vackra dukar?!



Menjoråsåatteh...


Ann-Marie
2014-01-31 @ 17:49:30

men vafan, det är ju billigt!! jag tror inte att vi unga tjejer är målgruppen faktiskt ;-)

Svar: Tror du inte!? Faan...
Esmeralda71

Syster A
2014-01-31 @ 20:38:55

Å herregud! Bränn varenda jävla krona är du snäll;-)

Svar: I did it! Brände varenda krona asså...inte köpte det här förstås ;)
Esmeralda71

tjejmorsan
2014-02-01 @ 07:54:35
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Hahahahaha shoppa loss så du inte har en krona kvar ♡
Kramar

Svar: Pengarna tog slut. Typiskt. Då får jag strunta i de här läckerheterna alltså... ;)KramKram!
Esmeralda71

Helen Nilsson
2014-02-01 @ 17:55:27
URL: http://www.hellenbellen.blogg.se

Vad fin du kommer att bli ;-) Senaste nytt =)

Svar: Visst äre snyggt!? Du kan få låna! ;) Haha :)
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0