Jag är så dum i huvudet!

 
Ett rikspucko. Typ.
För jag kan fan inte slappna av.
 
Idag bestämde jag mig för att det skulle bli No Körning hitan o ditan!
Till skolan, handla, tandläkaren, hem.
That´s it.
Å sen skulle Fian o Albin få ta följe hem och Elsa få gå hem själv senare...trots ett par km o med skolväska, fiolen o så efter skridskolektion ;)
 
Men dagen blev visst som så här:
Fixat det jag skulle på morgonen. Sedan kom syster A på kaffe o det var najsigt  för det är så sällan nu för tiden =)
Sedan var vi tvungna att raska iväg för det blev visst ett besök hos frisören M för håltagning i Stinas öron. Stolt unge! Sååå duktig! Hon har väntat på den här dagen i evigheter :)
Å så hem för att försöka hinna få ihop tusen tunnor ren tvätt...ungefär =/
Fixade en del av det iaf...
Väckte Jonas efter hans nattskift o vi drack kaffe. Sedan var Malou (som jag envist tycks kalla henne trots att alla andra nog säger Marie, men det sitter nog kvar sedan tonåren ;) ) snäll o körde hem Albin o Fian o så plockade de med sig F hem till deras F ;)
Lisa var gullig o hämtade Elsa o hennes egen dotter Elsa vid fiolspelningen så då slapp de också gå =)
Å så hämtade Miras snälla föräldrar Stina så att de två kunde leka under em =)
Snälla kompisföräldrar vi har!
 
Iaf...sedan plockade jag lite här hemma. Tänkte ju varva ner lite men det är sååå jävla svårt!
Å fredagsfeelingen vill liksom inte infinna sig om det inte är iaf fritt på tvätt och dammsuget kök/hall/vardagsrum!
Försökte koppla bort det.
Hämtade sedan hem Stina....Fian (och Fillan på köpet för övernattning vilket betyder att Fian är glad, trevlig och på gott humör! Sånt underlättar, haha!) och hämtade nåt rensband eller nåt som Jonas köpt på Köp o Sälj...vidare förbi pizzerian för pizza och förbi Thai-stället för sån mat....hem och käka.
Hade inte ätit på hela dagen. De små åt rester till lunch o skolbarnen åt ju i skolan...hoppas jag ;)
Till o med jag tyckte maten smakade bra....kändes inte för en stå-vid-spisen-dag, liksom.
 
Sen tänkte jag slå ner röven i soffan. Eller i badet.
Men...det är där det dumma i mig kommer fram.
JAG STÅR INTE UT MED ATT SE SKITEN HÄR HEMMA!
Min fina familj är duktig på att inte se eller inte bry sig om smulorna finns där eller om tvättkorgen är full.
Jag orkar inte. Jag får fan panik!
Så jag har rensat upp och sorterat den rena tvätten. Inte strukit eller lagt in i skåp. Lägga in får de fan göra själva ;) Stryka...nä...överkurs ;)
Dammsög oxå o NU kan jag äntligen varva ner....dricka vitt vin och ska snart hälla upp ett varmt bad.
Albin vill göra mig sällskap =)
 
Jag hatar mig själv för att jag itne kan se runt all dynga som finns här.... Så jävla dum man är =(
 
 
Skitsamma.
 
En låt. Till Jonas. Puss!
Texten kan få mig att gråta. Så fin!
Lyssna nu Älskling!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0