Julafton

Vilken lycka att ha en stor familj!
Mina fina ❤️
Julaftonen spenderades med de älskar mest.
Jonas o jag.
Alla barnen med de sina hemma.

Massa julklappar. Mycket mat.
Godis på det.
Man storknar!

Titta vilken fin tavla vi fått, Jonas o jag 💖





Å örhängen från min fina Jonas ❤️

Nattjobb väntar och sedan juldagen hos mina föräldrar.
Då är det vi systrar med familjer som kommer.
Vi blir nog kring 25 pers. 

Synd att jag glömde posta inlägget på rätt dag men bättre sent än aldrig haha.

Ann-Marie
2015-12-25 @ 11:53:26

Tavlan är så jävla cool! Ha en fin dag, puss o kram :)

Svar: Visst är den härlig!? Puss o Kram o god fortsättning ❤️
Esmeralda71

Lisbeth
2015-12-26 @ 00:15:35
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Vilken härligt tavla - och örhängena, de var väldigt fina!
Lyckades glömma att posta mitt inlägg igår också. Måste bero på glöggen.. ;)
Kram

Svar: Tavlan är underbar o örhängena likaså ❤️
God fortsättning ✨✨✨
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0