Så irro jag blir...

...när jag lägger en halvtimme på ett inlägg o skiten försvinner 😡

Så vi tar dagen kort.
Istället för megamegalång. Tyvärr.

Julfirande hos föräldrarna med systrar o familjer.
Inlägget gick ut på kärlek.
Kärleken dog då inlägget försvann vill jag påstå... 😱😟😂😡😡😡
Återkommer kanske i morgon om lusten faller på dårå...

Blah.
Lisbeth
2015-12-26 @ 00:19:20
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Hahaha, förstår irritationen! Fixar inte att skriva på mobilen - ser för dåligt, och fingrarna liksom missar rätt tangent hela tiden, de jäkla bokstäverna är så små. Och så trycker jag fel och raderar minst en gång varje inlägg.
Så nu får det bli datorn istället..
Vilken underbar tavla, och örhängena - de är ju så snygga!
God Fortsättning! ♥

Svar: Blogga från mobilen är jättebra men det är faktiskt galet svårt att hitta rätt med de klumpiga fingrarna 😩 dessutom ser jag så dåligt så speciellt om kvällarna blir bokstäverna ett enda virrvarr 😂
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0