Albin brukar ha en förmåga...

...att bli sjuk kring sin födelsedag. Så även i år. Men nu ska han väl hinna kurera sig till nioårsdagen 👍
Från ingenstans i eftermiddags blev han slö, fick jätteont i benen och feber. 
Så han har suttit i soffan hela em o kvällen o varit tyst. Rätt gött, hehe 😉
Lite oroväckande med hans återkommande värk i benen o han hade ju feber o var däckad för bara en vecka sedan...

Annars såg väl dagen ut ungefär såhär:
Upp kl sju efter en slitig natt med kelig Tizzla och krånglande tjejer i sängen.
Letade ihjäl oss efter Elins snutte (hon har två) och körde barn till skola och dagis (utan snutte!)
Handlade och åkte hem för att ringa en del samtal.
Talade bland annat med en tjej om ett bloggsamarbete gällande...vin!
Vi diskuterade upplägg och vad för sorter det ska gälla.

Kom på att jag har ett inlägg från Cloettas bloggnätverk att skriva ju...
Får ta det i morgon...

Tog en massa tvätt och fortsatte leta snuttetrasor.
Åt för mycket godsaker och bläddrade genom gammal post. 
Letade snuttetrasor.
Åt godis till lunch o letade snuttetrasor.
Hittade dem i ett skåp där vi förvarar burkar, bunkar o dyl.
De låg nertryckta i en matlåda!
Jonas vaknade efter nattskiftet.
Vi drack kaffe o drog väg... Jag körde ner honom till Mickes o själv åkte jag till dagis o hämtade tre fina små o sedan till skolan för att hämta tre fina större. En skulle köras till en kompis...vi andra åkte hem en stund där jag hann röja lite, ta mer tvätt o medla i konflikter innan jag skulle åka o hämta Jonas. Elin följde med.
Hem o fixa mat.
Hamburgare o pommes.
Plocka undan o iväg igen. 
Nu skulle Elsa hämtas hos kompisen och Sofia lämnas på Onsdagskul.
Hem. Ut på promenad. Åkte o hämtade Fian när jag kom tillbaka.
Tog ett bad o sedan nattade vi barnen...en efter en...
Jonas har åkt till jobbet.
Jag ska hamna framför datorn igen och som vanligt blir det väl för länge...
Sen måste jag sova...

Min vardag är verkligen sååå spännande, haha 😂😂😂

Å eftersom jag älskar Jonas o jag är en så toppenbra sambo så köpte jag hem lite gott till honom häromdagen.
Körv o snus. Jorå 👍😂❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0