Febersjuka...

Vaknade med feber.
Alvedon, alla mina typ trehundra vitaminer, köra barnen, handla en jäkla massa inför helgens fixande...hem o snabbt röja undan.
Sen var febern tillbaka. 
Hämta barn, hem o laga mat, vänta in fler barn...
Jonas har nattvecka.
Jag jobbar natt hela helgen. 
Jag ska leva på alvedon o Ipren i morgon 👍

Natten var fan värre än värst.
Asså ena stunden fryser man ihjäl.
Man skakar tänder o huttrar, drar tjocka filtar över sig.
En kvart senare bokstavligen svettas man bort. Ordentligt.
Sen tokfryser man!
Onödigt tycker jag.

Jo, jag har faktiskt redan klampat in i klimakteriet lite grann o nosat, till min stora glädje faktiskt. För varför inte redan nu? Toppen ju 👍
Men nu har jag inga klimakteriesvängningar utan Feber o Frossa. Svett! Utan dess jävla like!
Jag är lite småäcklig, med andra ord.


Å när vi hämtade Stina i skolan sa hon att hon frusit o varit kall under dagen och inte ens klarat att va ute på rasten.
Jodå, hon hade feber.
Typiskt. Undrar bara varför ingen ringde hem när hon inte mådde bra.
Hon kanske inte sa nåt? 
Fast hit lyckades hon få va inne på rasten o titta på film..?
Jaja.
Hon kryar nog på sig snart 💖


Helg i morgon.
Barnen får gott att tugga på.
Jag knapjaj väl på en jutten mojot ja då...
Det går över förväntan att hålla sig från godis o Cola.
Men helgen kommer bli tuff! Ingen Cola till maten!?! Gaaah!



Det här är fan jag, btw 👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0