13 februari

Det innebär att världens finaste Charlie blir hela 8 månader idag!
Fina plutten ❤️
Vilken tur vi har som har dig i vårt liv 😍



Häromdagen fick Charlie en tremänning!
Min systerson Joakim blev pappa till en liten söt Mathilda 💖


I veckan har jag jobbat två nätter.
Jonas har vabbat för Elin som varit förkyld. Eller är fortfarande..
Albin har oxå varit hängig med hosta, snorande o feber. 
Tjejerna har fått vara hemma från dagis oxå under veckan för det har cirkulerat magsjuka 😝

Jonas har fortfarande besvär med sitt knä.
Jag dras med hostan än o så lite snuva på det.



Idag snöar det lite.
Elsa är vid Kulturskolan. Hon går på teater o de ska övernatta där inatt.
Hon såg verkligen fram emot det o var så uppspelt då hon åkte ❤️

Funderar på middagen...vad äter man som är gott, snabblagat, passar alla?
Jäkla svårt det där med maten.
Varsågod o kom hit med nylagade, doftande gottigheter så slipper jag ställa mig vid spisen. Tack på förhand 😜



Vi har en släktsida på Facebook där släktingarna lägger in bilder o annat.
Den här bilden på mig, syrra S o kusin M blev inlagd igår.
Det ser exakt ut som om det vore Elin på bilden. Otroligt!

Charlie 😘

Ann-Marie
2016-02-17 @ 18:58:46

men jösses..det är ju Elin! Coolt!
Charlie är ju så jäkla söt alltså :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0