2016

Inläggen duggar lika tätt som förra året 😉

Men jag ska nog kunna få till en sammanställning av 2015 så småningom iaf 👍

Jag började året med att jobba i helgen.
Å nästa helg har jag oxå två nätter.
Känns bra att få såhär i början av månaden för då behöver man inte ha panik o tokjaga i slutet.
Till helgen fyller ju Emma fem år så då ska vi fira henne 🎂💞
Stora, fina Emma 🌟

Idag var Jonas, jag o de tre yngsta tjejerna hemma hos en ny granne i kvarteret. Hon har två barn och dottern är jämngammal med Emma.
Det var trevligt!
Jag både hoppas o tror att vi kommer att ses ofta 👍😊

Elin fick feber senare på em.
Å bär hon badat i kväll halkade hon på golvet i badrummet och slog kinden i biden 😱
Aj, så hon grät! Kinden svullnade upp, blev blå och hon var så ledsen.
Jag ringde 1177 o rådgjorde.
Fick lite tips och blev lugna 👍
Stackars liten ❤️


Årskrönika kommer.
Snart 😂😘
Annica
2016-01-05 @ 21:53:29
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Oj, hoppas det blir bra med kinden.

Svar: Tack! I morse såg det alldeles hemskt ut 😱 Hjälp!
Men svullnaden har lagt sig lite under dagen och hon har iaf inte ont. Imorgon ska vi till vårdcentralen o kolla upp och tala med tandläkare till veckan.
Vi talade med vården igår och de lugnade oss men efter kontakt med en fin vän som är ssk så bestämde vi oss för att checka av för säkerhets skull och för ev framtida besvär 👍😊
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0