Den envisa

I två veckor ungefär, har Jonas haft ont o ett knä.
 Det har knastrat och ömmat.
Å vi var lite inne på artros o skit.
Men han envisades med att inte gå till läkare.
Dag ut o dag in. 
Ont. 
Det blev värre.
Mer ont. Knaster. Lite svullnad.
Men nä.
Han skulle inte iväg.
Vid lunch idag, då vi väckte Jonas efter nattskiftet, så var benet jättesvullet från knä o över vaden!
Rött! Ont! Varmt!
Så jag tyckte han skulle iväg för jag var rädd att den första skiten orsakat propp.
Han har inte lyssnat innan men idag åkte vi, o jag släppte av honom vid vårdcentralen.
Resultatet av det hela blev infektion och därmed penicillin.
😁
Okej.

Jag har en delvis annan diagnos.'
Artrosliknande.
Inflammatoriskt.
Å eftersom han dragit ut på det så är infektion det enda som nu behandlas.
Han fick penicillin.
Men det finns nåt under! 
Jag är säker!

Det är nåt annat som utvecklat infektionen!
Gaaah!





Jonas var inte happy över att åka till vårdcentralen.
Jag var inte heller nöjd.
Men det är ett steg i rätt riktning.
Å vi vill ha kvar vår fina!
Vi älskar dig Jonas!
💖💖💖

Allt för dig!
❤️

Ann-Marie
2016-02-03 @ 20:39:23

ajajdå...har han blivit bättre nu efter några dagars penicillin?

Svar: Nja. Faktiskt inte 😳
Ska ta det sen 😉👍
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0