Inte hundra

Varken fysiskt eller psykiskt.
Jag SKA ta tag i bloggen. SKA ta tag i tvätthögar och bullbak. 
Jag SKA ta tag i väldigt viktiga saker.
Snart.



Vi har kallt. Å massa snö.
Barnen åker skridskor i lekparken varje dag. Vi ser dem från fönstret.
Vardag med rutiner.
Innebandyträning. Dans.
Massa kompislek.
Albin hänger mycket med en ny kompis nu. Eller ny, de har gått i samma klass länge men inte hängt ihop tidigare.
En bra kille 👍
De andra har oxå bra kompisar, inte annat sagt!


Dras med en jävla hosta. Äckelvarning!
Stora sega klumpar. Ibland lite blod men det kanske river upp i halsen, inte fan vet jag. Tänker inte längre än så iaf.
Skaffat nån hostmedicin som hjälper till viss del o så fick jag en annan grej av J som oxå hjälper bra. 
Är så trött jämt.
Orkeslös och tömd på energi.
Tömd på lust att göra saker och har inget engagemang att ta tag i nåt.
Depp helt enkelt.

Snart vänder det!
Wiiee! 
Snart ler livet o lyckan mot mig oxå!
Typ.



😉



Tur fina familjen finns ❤️






Annica
2016-01-21 @ 01:31:31
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Livet suger ibland..men snart vänder det. kram

Svar: Jag hoppas det 👍💖
Esmeralda71

Lisbeth
2016-01-22 @ 23:05:24
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Börja med att kolla upp hostan, blir du av med den kommer det andra av sig själv.. Var rädd om dig, tjejen!
Kram

Svar: Tack fina ❤️ Orken finns inte ens för att checka av...men jag ska. Jag ska ;) ❤️
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0