Jag har varit...

...så nedstämd på sistone.
Ledsen ända in i märgen.
Slutkörd.

Det tär på oss som inte arbetar heltid oxå minsann.
Det tär på oss arbetslösa som plockar ut en lön som inte täcker det de borde.
Det tär.

Men i mörkaste skiten finns det ljus.
Vi firade ju världens finaste Albin igår!
Pöjken som gjorde entré precis lagom så man kunde följa det årets Vasaloppsstart via radion.
Han fyllde tio bast igår 🎈❤️🎂❤️


Vi hade kalas och passade på att fira mig samtidigt eftersom det ju snart ändå är dags.
Mina föräldrar var här. Å lillsyrran. Storasyrran ligger sjuk 🙁
Å så kom stora, fina barnen med sina respektive o underbara Charlie 😍


Jag fick bla presentkort hos frissan 👍
Å de stora barnen o svärsönerna hade ett kuvert innehållande ett brev o ett mindre kuvert.
Läste brevet först.
Ett långt brev på rim, som gick ut på att det är Min tur att resa, Min tur att koppla av, slippa tvätt o tjat, unna mig något härligt!
Öppnade kuvertet o fann ett presentkort  gällande resa...
...på en stor summa!
Alltså..
Jag blev smått chockad.
Så rörd, glad, galet tacksam!!!
Jag är så ofantligt stolt över mina tre fina storungar!!!
Utan er vore jag inget!
❤️

Det täcker gott o väl en veckas avkoppling på fint hotell med all inklusive 👍
Jag vill gärna att Jonas blir med
Han är inte så sugen o tycker jag kan åka med en kompis 😉
Hade varit najs!
Men jag åker allra helst med honom o jag tror att det kan va riktigt kul, nyttigt och mysigt att åka bara vi två 😍
Lutar åt Grekland eller Bulgarien.

Har redan dåligt samvete gällande barnen men måste jobba bort det.. 


Igår tjöt jag så många glädjetårar så jag vaknade alldeles toksvullen på ögonen 😂


Älskade familj ❤️





Annica
2016-03-07 @ 21:27:44
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Härligt! grattis till er båda. Och jag säger helt klart Grekland! :)

Svar: Ja det lutar åt Grekland faktiskt 😉💞
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0